Čo robiť, keď tovar nepasuje?

Dostali ste balíček a zistili ste, že Vám vecičky nepasujú? Že Vám nesedí veľkosť? Alebo sa Vám napríklad nepáči vzor?

Môžete si vybrať z dvoch možností, ako situáciu vyriešiť:

1. VÝMENA TOVARU ZA INÚ VEĽKOSŤ, ÚPRAVU NA MIERU ALEBO VÝMENA ZA KOKOĽVEK INÉ...

  • vložte nám do balíčka odkaz, za čo vymeniť, prípadne požadované nové rozmery alebo jednoducho len informáciu, nech Vám po obdržaní balíčka zavoláme
  • nezabudnite pripísať číslo objednávky, z ktorej vec pochádza

2. VRÁTENIE TOVARU

  • objednaný tovar alebo napríklad len časť objednávky nám môžete vrátiť bez udania dôvodu v zákonnej lehote
  • vložte nám do balíčka odkaz VRACIAM
  • ak ste platili tovar dobierkou, pripíšte nám aj číslo účtu, kam peniažky vrátiť
  • nezabudnite pripísať číslo objednávky, z ktorej vec pochádza

V oboch prípadoch tovar riadne zabaľte a pošlite nám ho jedným z nižšie uvedených spôsobov:

  • na našu adresu: FARMERS, Trieda Komenského 865/43, 69701 Kyjov (najlacnejšie odoslanie je doporučeným listom RR cez Slovenskú poštu)
  • do pobočky Zásielkovne: Fitness Irongym, Nádražní 510, Kyjov (pri zadávaní zásielky do aplikácie zadajte meno FARMERS, tel. 724047662 a email eva.nemcova@farmers.cz